Herní módy
Authors:
Editors:
Contributors:
Warfare
-
Zápas ve stylu přetahování lanem, ve kterém každá strana bojuje o kontrolu nad územím.
-
Ve hře HLL neexistuje systém ticket-spawnu jako například v battlefieldu, je pouze daný čas 90 min na dobytí nepřátelského území. Nezáleží, kolik máš úmrtí. Vyhraješ, pokud obsadíš všechna nepřátelská území nebo pokud po vypršení časového limitu budeš mít v držení většinu území (3 z 5 sektorů).
-
Tvým hlavním cílem je zabrat území, takže je nutné znát základní know-how ohledně fungování mapy. Každá mapa je rozdělená na systém čtvercových mřížek, kdy jeden čtverec má rozměry 200 x 200 m. Mapa je rozdělená do pěti sektorů po dvou sloupcích nebo po dvou řádcích dle orientace dané mapy. Na mapě je v každém sektoru náhodně rozmístěno celkem 5 Strong pointů, o které bojuješ.
Před začátkem zápasu
- Na začátku zápasu má každá strana v držení 2 sektory a jejím cílem je dobýt prostřední sektor, který je neutrální (Neutral territory) a zároveň i aktivní, což znamená, že může být obsazen anebo znovu dobyt. Před zahájením zápasu je tzv. Match Warmup, kdy se můžeš pohybovat pouze v prvním sektoru (první dva sloupce, či řádky) - využij čas k organizaci, dojetí na hranici Warmupu apod.
Během zápasu
-
Jakmile je neutrální sektor obsazen, změní se buď na spojenecký nebo nepřátelský. Od této chvíle budou ve hře 2 aktivní sektory, a to spojenecký sektor (Friendly territory) a nepřátelský sektor (Enemy territory), které spolu sousedí. Ostatní sektory budou uzamčeny, dokud nebude obsazen sousední sektor, čímž se daný sektor dostane do hry – aktivní sektor.
-
Uzamčený sektor: Nemůžeš zde postavit Garrysnu a OP (pouze recon squad dokáže postavit své OP v uzamčeném sektoru).

-
Tvoje pozornost by se měla soustředit na takzvanou Cap zónu, která je vyznačená černým kruhem a čtyřmi čtverci okolo kruhu (viz. obrázek). Černému kruhu se říká Strong point. Prostor okolo Strong pointu (čtyři čtverce viz. obrázek) se nazývá Soft cap. Pokud se budeš nacházet ve Strong pointu anebo v Soft capu, tak budeš daný sektor zabírat nebo bránit.
-
Je nutné si pamatovat, že když se nalézáš uvnitř kruhu neboli ve Strong pointu (Hard cap), tak se počítáš za 3 zabírající body a mimo něj (Soft cap) pouze za jeden bod. V praxi to funguje tak, že když jste například dva v nepřátelském Strong pointu, tak se počítáte za 6 bodů, a když by v Soft capu, neboli ve čtyřech čtvercích okolo Strong pointu, bylo 5 nepřátelských pěšáků, tak stále bod zabíráte, jelikož jsou mimo Strong point, a tudíž se počítají za 5 bodů.
-
Doba capnutí Pointu je 2 minuty.

Offensive
- V tomto módu jedna strana brání své Strong pointy a druhá se je snaží dobýt.
- Obránci mají od začátku zápasu k dispozici tři předsunuté garrisny, které se dají zničit pouze rozebráním (podržení klavesy F).
- Obránci mají ze začátku v držení všech 5 Strong pointů na mapě, které musí bránit.
- Obránci zvítězí, pokud po dobu 30 min udrží jakýkoliv Strong point a útočníci zase pokud dobudou všechny nepřátelské Strong pointy na mapě.
- Po každém zabrání Strong pointu útočníky se obnoví čas 30 min na zabrání dalšího bodu.
- Oproti Warfare módu Strong point dokážete zabírat pouze pokud se nacházíte uvnitř kruhu !!! Nefunguje zde Soft cap (čtverce okolo Strong pointu).
- Útočníci vidí na mapě pouze ten Strong point, který je zrovna aktivní (Neznají polohu dalších Strong pointů)
- Obránci zpravidla hrají stylem, že jedna část vaší strany brání aktivní Strong point a druhá část opevňuje ostatní Strong pointy.
- Doba zabrání Strong pointu je 1 min.
Začátek mapy za útočníky

Začátek mapy za obránce

Skirmish
Skirmish je vstupní zážitek pro nové hráče Hell Let Loose! Tento herní mód umožňuje hráčům se okamžitě zapojit do akce a zažít některé z klíčových mechanik Hell Let Loose s menším počtem pohyblivých částí.
Jedná se o rychlejší zážitek 50vs50 pro některé z našich hlavních hráčů, kteří chtějí skočit do několika her a okamžitě se ponořit do bitvy.
Hráči stále budou muset využívat taktiku, strategii a základní principy úspěchu; komunikace a týmová práce posílí vaše šance na vítězství.
Skirmish mód obsahuje nový typ Garry - Forward Position. Každá strana bude omezena na jeden Armour squad a jeden Recon squad; velitel může spawnovat pouze střední tanky a na mapě nebudou umístěny žádné dělostřelecké kusy.
Oba týmy začínají s kontrolou své poloviny mapy, zatímco prostřední sektor je neutrální s jediným Capture Pointem. Oba týmy musí bojovat, útočit a bránit tento jediný Capture Point. Pouze střední část mapy a jediný Capture Point mohou měnit majitele. Tým, který kontroluje Capture Point na konci hry, je prohlášen za vítěze.
Hráči v aktivním sektoru se počítají do zabírací síly.

Podmínky vítězství
- Zachytit a držet Capture Point.
- Kontrolovat Capture Point po uplynutí časového limitu.
Další informace
- Délka zápasu je 40 minut s 3 minutami na zahřátí.
- Skirmish mód probíhá na menší mapě. Hratelný prostor je 1.4km x 1.12km (10x8 Skirmish grid).
- Sektory a velikosti mřížky jsou také menší, aby odrážely novou velikost mapy.
- Mřížkový čtverec má 140 metrů ve srovnání s 200 metry ve Warfare.
- Skirmish mód obsahuje nový typ garry zvaný Forward Position. Forward Positions mají pravidlo vzdálenosti 140 metrů od sebe navzájem. Poloměr je vizuálně zobrazen na taktickém mapě.
- Pro Foy a Kharkov Skirmish také vizuálně zobrazujeme na taktickém mapě soft capture, tj. 2x2 mřížkový čtverec, kde se nachází Capture Point.